Huikeaa eesti-räppiä!

www.youtube.com/watch

Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid

Kõige paremini kummi vilistada oskan ma
kui tahad kohe saad 1 2 3
keeran aknad lahti ütlen ainult üht

Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid

Ja uus on tümakas
tule näitan sulle kuidas peksab beat
tule näitan sulle kes on Ellen Niit
tule näitan sulle kuidas kummid suitsevad
tule näitan sulle kuidas majad kerkivad
su-ssitan sussitan kummi sinu ees
tule näitan sulle kes on tõeline mees

Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid

Ricky, Ermo, Aivo olid täna sangas
ülejäänud sigadel on sabad rõngas
kui sa sõita ei oska anna meile rool
sest rooli keerata on meie soov

Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid
Mul on bemmil uued kummid

 

Sama vapaasti käännettynä:

Mul on Bemarissa uudet renkaat
-
-

Kaikkein parhaiten osaan kumeja vinguttaa minä
Jos tahdot niin heti lähtee 1 2 3
Avaan ikkunat ja toistan vain samaa:


Mul on Bemarissa uudet renkaat
-
-

Ja uusi on basson pauke
Tule ,näytän sulle miten beat pauhaa
Tule, näytän sulle kuka on Ellen Niit
Tule, näytän sulle miten kumit käryää
Tule näytän sulle miten taloja nousee
Vingutan vingutan kumeja edessäsi
Tule, näytän sulle kuka on tosi mies


Mul on Bemarissa uudet renkaat
-
-

Ricky, Ermo, Aivo oli tänään ohjaimissa
Muut jätkät olivat selvinpäin
Jos et osaa ajaa anna ratti meille
sillä toiveemme on pyörittää rattia


Mul on Bemarissa uudet renkaat
-
-